ჩვენი სერვისები
Software Engineering
E-Commerce
Mobile Development
Data & Analytics
Quality Assurance
CRM
UX/UI
Cloud Services and DevOps
White-Label Solution
ტელემედიცინა
Პაციენტთა ჯანმრთელობის მართვა და მონიტორინგი კომპლექსური და თანამედროვე CMS Remote Patient Monitoring – ის მეშვეობით, ტელემედიცინის პარიტეტული კანონების დანერგვის პარალელურად.
მართეთ პაციენტთა კონსულტაციები და შემდგომი ვიზიტები დისტანციური ვიდეო სესიებით. მისივე მეშვეობით, შეგიძლიათ შეინახოთ და აკონტროლოთ პაციენტთა მონაცემები, რაც მათი ჯანმრთელობის სტატუსის შეფასებას გაგიმარტივებთ.
შეხვედრების დანიშვნისა და შეხსენების
Მრავალ-არხიანი სისტემა
Ჩვენ განვიხილავთ იმას, თუ როგორ ამყარებს ექიმი პაციენტთან კომუნიკაციას. პერსონალური ვიზიტის, ონლაინ ვიდეო სესიის ან სატელეფონო ზარით კონტაქტის დაჯავშნა შესაძლებელია აპლიკაციის მეშვებოთ. ხოლო შეხსენების ფუნქცია ეხმარება პაციენტს, არ გამოტოვოს დაჯავშნული შეხვედრა.
> ჩანიშნე ექიმთან შეხვედრა ონლაინ
> Შეხვედრების მართვა შემახსენებლი ტექსტის მეშვეობით
> პროფილის რეგისტრაცია მობილური აპლიკაციით
პაციენტთა დისტანციური მონიტორინგი
ვირტუალური კლინიკის აპლიკაცია
ინტეგრირებული აპლიკაციები
სასიცოცხლო პარამეტრები
აპლიკაცია ექიმებისთვისა და პაციენტებისთვის
ჩვენ ვიცავთ პრინციპს „მობილური პირველ რიგში“. შევქმენით ექიმებისა და პაციენტებისათვის ხელმისაწვდომი პლატფორმა, რაც პაციენტთა დროულ მკურნალობას დააჩქარებს.
ონლაინ მოსაცდელი სივრცე
> კლინიკა აღჭურვილია საერთო მოსაცდელი სივრცით, სადაც პროვაიდერებს შეეუძლიათ, კომუნიკაცია დაამყარონ პაციენტებთან;
> აპლიკაციით ასევე შესაძლებელია პაციენტის გადართვა სხვა პროვაიდერთან.
შემახსენებელი შეტყობინებები
პირდაპირი ჩართვები ან მათი ჩანიშვნა და გადამისამართება
> ფოტო მასალისა და წინასწარ ჩაწერილი ვიდეო სესიების განთავსება.
Რეპორტინგი
პაციენტთა სამედიცინო მონაცემთა შეგროვება
> ჭკვიანი შეტყობინებები;
> პაციენტთა სიმპტომების კონტროლი;
> მომხმარებელთა კმაყოფილების კითხვარი ან უკუკავშირი;
> კლინიკური ჩანაწერები და აქტივობები;
>ყოველდღიური რეპორტების შაბლონები.
ინტერაქციის დრო
თუ პაციენტი ჩვენ მობილურ აპლიკაციას იყენებს , ექიმს შეუძლია მასთან ვიდეო ჩართვა განახორციელოს; სესიის დასრულებისთანავე პაციენტს მომსახურების საფასური ავტომატურად ეჭრება. თუ პაციენტს არ აქვს მობილური აპლიკაცია ან სისტემაში შესვლას ვერ ახერხებს, მის ექიმს შეუძლია აპლიკაციის გარეთ, მაგალითად, ტელეფონის საშუალებით დაეკონტაქტოს მას. Ჩვენი აპლიკაცია ასეთ ზარებსაც აკონტროლებს, და დასრულებისთანავე მომსახურების საფასური პაციენტს ეჭრება.
პაციენტთა კმაყოფილება
Ჩვენი მიზანი პაციენტზე ზრუნვა და ამ პროცესში მისი ჩართულობაა სრულად მორგებული პლატფორმის მეშვეობით. გვსურს მოგაწოდოთ რესურსი, რომელიც დაეხმარება თქვენ პაციენტებს, უკეთესი ცხოვრებით იცხოვრონ.
ჩვენ შესახებ
ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში ჩვენ საერთაშორისო IT კომპანიად ჩამოვყალიბდით, რომელიც მოიცავს პროფესიონალურ მომსახურებას პროგრამული უზრუნველყოფის, სისტემური ინტეგრაციისა და ვებ-დეველოპმენტის სფეროში.
ვთანამშრომლობთ ტექნოლოგიურ ინდუსტრიაში მოღვაწე წამყვან კომპანიებთან რამოდენიმე მიმართულებით ამერიკის შეერთებულ შტატებსა და კანადაში. დეველოპერებისა და UX/UI დიზაინერებისაგან შემდგარი პროფესიონალთა გუნდი სამი ლოკაციიდან ახორცილებს საქმიანობას: თბილისი, პორტუგალია და ამერიკის შეერთებული შტატები. ჩვენ ამერიკელებისა და კანადელების ცხოვრებას სტილსა და ფორმას ვძენთ.
ხალისიან, მეგობრულ გარემოში შევქმნათ მნიშვნელოვანი და ღირებული პროდუქტები.
ვიყოთ ყველაზე ღირებული პარტნიორი ჩვენი მომხმარებლებისთვის
გუნდურობა, მიზანდასახულობა, მომხმარებელზე ორიენტირება. ამაყები ვართ, რომ ჩვენ მიერ შექმნილმა უნიკალურმა, საჭიროებებზე მორგებულმა პროგრამულმა გადაწყვეტილებებმა ჩვენ მომხმარებლებს დიდი წარმატება მოუტანა. Ამას კი ჩვენი გუნდის 11 წლიანი მუშაობის განმავლობაში ბრძოლისუნარიანობით, ერთმანეთის მხარდაჭერითა და მიზანდასახულობით მივაღწიეთ.